۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۴

همزمان با عید سعید فطر؛ نمایشگاه عیدانه صنایع‌دستی و سوغات در قزوین برگزار می‌‎شود

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی قزوین از برگزاری نمایشگاه عیدانه صنایع‌دستی و سوغات قزوین هم‌زمان با ایام مبارک عید سعید فطر در دولتخانه صفوی خبر داد.

سیدمیثم حصاری روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر و شروع موج جدید سفرها گفت: در ایام پیش رو با هدف حمایت از فعالان عرصه صنایع‌دستی و معرفی و فروش محصولات تولیدی این حوزه به گردشگران نمایشگاه عیدانه صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی به‌مدت سه روز از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۴ فروردین در دولتخانه صفوی برپا می‌شود.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی استان افزود: در این نمایشگاه آثار صنعتگران در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی در کنار سوغات استان به‌معرض نمایش و فروش در خواهد آمد و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ با حضور در محوطه کاخ چهلستون از این نمایشگاه بازدید کنند.

حصاری  ادامه داد: همچنین در ایام عید سعید فطر نمایشگاه صنایع‌دستی شهرستان آوج نیز در کاروانسرای شاه‌عباسی تاریخی این شهرستان میزبان گردشگران و علاقمندان است.

او ضمن دعوت از گردشگران برای بازدید از نمایشگاه‌های صنایع‌دستی یادآور شد: بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی قزوین در کاروانسرای سعدالسلطنه، عمارت داعی و خانه صنایع‌دستی قزوین در خانه تاریخی رئوفی و کارگاه‌های تولید محصولات در آب‌انبار مسجد جامع و سردر عالی‌قاپو نیز در این ایام دایر هستند.

 



Skip to content